miercuri, 7 aprilie 2010

We were best friends, more than best friends...

Acum ascult : Empire Of The Sun - Standing on the Shore.

Nu, titlul nu are legatura cu nimic din ce o sa scriu acum. Mi-a venit pur si simplu sa imi amintesc de niste zile care au trecut de mult pe langa mine, pe langa noi.

M-am gandit sa imi fac blog, daca tot am trecut de faza cu: vaai, toata lumea isi face un blog in ziua de azi.
Ei, si? Poate ca o sa am intr-adevar chef sa scriu cat mai des. E inca un pas pentru a deveni mai responsabila. Sa vad cate lucruri pot menaja in timpul scurt care imi ramane cand nu sunt la scoala.
Ei bine, sper sa nu fie pustiu. dar o sa am eu grija sa nu fie :>

Zilele trecute am fost la munte cu niste prieteni de familie, pe undeva pe la Telega. O ora jumate de mers cu masina si de ascultat muzica... nimic rau. Si totusi, ceva mi-a atras atentia. Mai peste tot erau case prapadite, mai multe animale decat pot hrani stapanii si mai multi copii decat ar trebui prevazuti in lege. Cu ce Dumnezeu cresteau amaratii aia toate vietatile din curte si din casa? Si cum puteau ei sa traiasca in asemenea conditii?
Mi-as dori sincer ca fiecare sa aiba macar putina vointa in sine pentru a reusi in viata. Nu ma refer neaparat ca trebuie sa ajunga Becali 2, dar respectul pentru sine si pentru urmasi trebuie sa existe intotdeauna.
Mi-am promis ca eu nu o sa ajung la fel ca ei. Se pare ca, oricat de mult s-ar moderniza ceilalti, tot mai exista oameni care sa se multumeasca doar cu niste colturi de paine. E pacat tot ce se intampla. E pacat sa existe atata lipsa de respect fata de propria persoana.

In alta ordine de idei, ieri m-am uitat in sfasit la Paranormal Activity. Avand in vedere ca prietenii mei au spus ca trebuie sa il urmaresc neaparat, mi-am spus ca e posibil sa merite o ora si jumatate din viata mea. Ei bine, nu a meritat. E o porcarie totala. Iar finalul... dupa ce ca Micah a stat tot filmul dupa fundul lui Katie, il omoara la final? Nu mi-a venit sa cred. Aiurea. Nu il recomand nimanui.

Un comentariu:

  1. Maii, bine ca ti-ai facut si tu un blog ^^.

    mersi ca m-ai quotat :)).

    si bafta la multifunctionalitatea ta :)).


    >:D<

    RăspundețiȘtergere