luni, 19 aprilie 2010

Leapsaa.




1. Ce carte nu ai imprumuta şi de ce?
Probabil cele la care tin foarte mult si nu as vrea sa se strice. Cand cineva citeste o carte, o mai pateaza, mai indoaie colturi... dar ce cele mai multe ori imprumut fara probleme.

2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?

Garabet Ibraileanu - Adela, e incredibil de plictisitoare si o consider fara rost.

3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?
Cartile a caror descriere nu m-a uimit. Si... de ce sa nu recunosc, cele care au coperti urate:))

4. Ce carti nu ai citi niciodata si de ce?

Cartile SF. Mi se par fara sentiment si eu obisnuiesc sa citesc carti care chiar au ceva de spus in legatura cu ce simt eu, nu in legatura cu sfarsitul lumii sau mai stiu eu ce planeta.

5. Ce carte nu ai scrie niciodata si de ce?
O carte erotica. Prea multe carti de genul asta au aparut in ultima vreme si nu consider sexul o tema buna pentru literatura.

6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tăi?
Probabil Pacala :)) Sau Aventurile lui Tom Saywer, imi placuse prin clasa a sasea cand am citit-o.

7. Care a fost cartea copilariei tale?
Winnetou, pur si simplu mi-a marcat zilele. Imi amintesc cum am plans atunci cand a murit Winnetou...

8. Cartea pe care ai făcut-o cadou ultima dată, ai citit-o?
Da =))

9. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?
Stephen King - Povestea lui Lisey

10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua-o cu tine pe o insulă pustie?
Stephen King - Apocalipsa sau Povestea lui Lisey

11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?
Orice carte de-a lui Stephen King.

12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?
Nu am citit niciodata o carte de doua ori. Cred ca o sa mai treaca niste ani pana cand o sa le incep din nou. Si as incepe cu Winnetou.

13. Numeste o carte plictisitoare.
Adela - G. Ibraileanu

14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.
Of, sunt multe. Rosu si Negru, Portretul lui Dorian Grey, Departe de lumea dezlantuita...

15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.

De cele mai multe ori cumpar o carte daca imi place descrierea ei sau daca ma atrage aspectul.

16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?
Nu as renunta la nimic. Pur si simplu, citesc ce am sau imprumut si atunci cand am bani sau vine o ocazie,imi cumpar o carte sau mai multe.

17. La ce nu renunţi ca să cumperi o carte?
La tigari :))

18. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?
Nemira

19. Cât timp a trecut de cand nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumpărată?
Mi-am luat prin iarna John Saul - Intuneric.

20. Ce carte/cărţi ai împrumutat ultima dată?
Nu mai stiu, cred ca a fost vorba de Obiecte Ascutite.

21. Care este scriitorul român preferat?
Probabil Mihail Drumes sau Cella Serghi.

22.Care este scriitorul străin preferat?

Clar, Stephen King.

23. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?

Apocalipsa, de Stephen King sau Giulia Carcasi - Zodia Indragostitilor.

24. Numeşte o carte a cărei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.

Nu prea urmaresc ecranizari, asa ca nu stiu vreun film care sa imi placa mai mult decat romanul in sine.

25. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.
Saga Twilight, Cartile lui Stephen King.

2 comentarii:

  1. Raspunul cu tigarile e mortal :)).

    Winnetou ? Ar trebui sa o citesc. Am avut o copilarie dramatica =)).

    RăspundețiȘtergere
  2. 2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?
    Garabet Ibraileanu - Adela, e incredibil de plictisitoare si o consider fara rost.

    idem si eu am citit-o si nu m-a impresionat deloc

    RăspundețiȘtergere