marți, 20 aprilie 2010

Does anybody know what i mean?

Listening to : Outlandish - Amen

A trecut ceva timp de cand nu am mai ascultat trupa asta. Imi aduc aminte de anii trecuti, cand eram practic inebunita dupa ei. M-am rugat ceva timp de mama sa imi ia albumul lor original si am fost incantata cand, dupa cateva luni, mi l-a facut cadou.

Tocmai am terminat de vizionat Carriers. Foarte tare filmul. Chiar daca la prima vedere pare doar un alt film despre cum va muri toata populatia planetei la un moment dat, e mai mult de atat. Incercarile prin care trec protagonistii si alegerile pe care trebuie sa le ia m-au cam ravasit si mi-au lasat in minte niste intrebari la care nu prea vreau sa raspund. Pe toata durata filmului m-am intrebat daca as proceda la fel ca ei. Inca nu am gasit un raspuns corect.
Oricum, merita urmarit.

Un comentariu:

  1. hm, m-am gandit sa il scot.
    dar am vazut ca era trecut la torrent ca Horror.
    si stii ca eu nu rezist nici la scary movie =))))).

    o sa incerc, hai fie :))


    >:D<

    RăspundețiȘtergere